Ніжинський професійний ліцей побуту та сервісу Понеділок, 20.11.2017, 20:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гуртки художньо- естетичного напрямку «Веселка» та "Джерело"

Керівник гуртка Раструба Тетяна Віталіївна

Мета гуртка:

- Гармонійний розвиток особистості учня засобами естетичної освіти, розвиток її художньо-творчих умінь.

-  Формування мислячої і чуттєвої, люблячої і активної людини, готової до творчої діяльності у будь-якій галузі.

-  Створення творчого колективу, сприяння розширенню загального світогляду гуртківців і практичному знайомству з елементами сценічної грамоти.

- Навчити учнів правильно та інтонаційно чисто співати.

- Прививати та поглиблювати любов до української пісні (народної та композиторської).

- Надати можливість обдарованим учням проявити свої здібності на сцені.

- Виховувати культуру поведінки на сцені.

- Братии участь в ліцейних, міських та обласних оглядах художньої самодіяльності, в різних конкурсах та заходах.

 


 

Спортивний гурток «Волейбол»

Керівник гуртка – Шевкун Олена Борисівна, викладач фізичної культури.

Гра в волейбол направлена на розвиток і вдосконалення багатьох необхідних в житті рухових і морально-вольових якостей.

 Мета програми гуртка з волейболу - вивчення і вдосконалення спортивної гри в волейбол.

           Основними завданнями  гуртка є:                                                                                                    

      - зміцнення здоров'я,

       - сприяння правильному фізичному розвитку,

       - набуття необхідних теоретичних знань,

       - вивчення основних прийомів техніки і тактики гри,

       - привиття учням організаторських навиків,

       - загартовування волі, сміливості, наполегливості та дисциплінованості,

       - підвищення фізичної та тактовної підготовки школярів з  волейболу.

 

 

 

 


   Гурток «Вязання гачком», який працює у Ніжинському ПЛПС, є путівником у дивовижний світ мережаних полотнищ. На заняттях гуртка учні знайомляться з інструментами та матеріалами, основними прийомами в’язання гачком; вив’язують зразки візерунків різних форм (квадрат, коло, п’ятикутник). 

 


Гурток «Оригамі»

Керівник гуртка -  Шевченко Тетяна Іванівна.

Оригамі - мистецтво виготовлення паперових фігурок шляхом складання квадратного листа паперу без застосування ножиців і клею. Це унікальне заняття для всіх і кожного.

Недарма оригамі називають ідеальним конструктором, що складається з однієї деталі – аркуша паперу, який дозволяє складати тисячі й тисячі різноманітних фігурок.

Нескладні прийоми складання і безмежна фантазія здатні створити зі шматочка паперу цілий світ. Інтерес до оригамі підтримується перш за все незвичайно широкими можливостями, які сховані в цьому найпростішому і доступнішому для всіх матеріалі – папері.

Складання з паперу – це не просто забава.

Головний секрет роботи в оригамі - це навчитися бачити те, що може вийти в кінцевому результаті.

Оригамі - приємний і корисний спосіб проведення дозвілля, заняття для душі. 

 


Гурток «Фольклор та етнографія народу України»

Керівник гуртка - Малахова Діана Михайлівна

Робота гуртка спирається на елементарні відомості з літератури, географії, розкривається питання історії, мистецтва, музики та художньої культури. Важлива роль надається історико-етнографічній, музичній підготовці, формуванню мовної культури вихованців, засвоєнню знань з історії походження регіонів, районів України, вивченню традиційної культури народу, побуту, звичаїв, обрядів, календарної обрядо­вості, історії костюма, паспортизації фольклорного матеріалу.

Кожне заняття містить теоретичний матеріал і практичну роботу (збирання зразків народної творчості рідного краю, участь у святах та обрядах, пропагування норми народної моралі та етики).

Під час роботи гуртка обираються різні варіанти технологій, методів, форм навчання. У процесі організації навчально-виховного циклу застосовуються як традиційні технології навчання та виховання, так і елементи інноваційних (робота в малих групах, робота в парах, «мозковий штурм», розв'язання проблем, стимуляційні ігри) та проектних технологій.

Серед традиційних методів навчання найпоширенішими є пояснювально-ілюстративні (розповідь, пояснення, бесіда, демонстрація та ін.) репродуктивні (запис та розшифровка матеріалу) та проблемно-пошукові (проблемне викладення матеріалу, пошук, спостереження, дослідження, аналіз) тощо. Неодмінною умовою вивчення матеріалу є поєднання поезії, музики, гри та обрядових дійств, різних видів наочності.

Поряд із груповими формами роботи, такими як лекція, дискусія виконуються практичні заняття, презентації, виступи-захисти, свята (зокрема «До нас крокує Миколай», «Різдвяна феєрія», «Весела масляна», «Свято весни», «Свято птахів», «Великодні дзвони»), проводиться індивідуальна робота з учнями. Зокрема, велика кількість годин була передбачена для індивідуальних занять під час підготовки учнів до різноманітних конкурсів.

          Вихованці мали можливість набувати нових знань, удосконалити виконавську майстерність, уміння досліджувати та вивчати багатющу скарбницю  народної творчості.

 

 

 

Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний хостинг uCoz